donderdag 15 oktober 2015











http://www.politiewilnietsmetaangiftedoen.wordpress.com










2015 Ik wordt gearresteerd en in garage van politiebureau Hoofddorp door door politieagent Peter van Laarse dus in garage gerold voor medisch onderzoek door de GGD,zwaar letsel wordt geconstateerd maar








wordt later gewoon weer terug gerold naar voor politiebureau omdat ik geen recht heb op medische hulp omdat ik nadat ik door burgemeester Theo Weterings in 2009 statenloos ben verklaard mij niet meer kon verzekeren tegen ziektekosten. Keer op keer grove schendingen van de rechten van de mens en wat Fred Roest









Teamchef van politie Hoofddorp Fred Roest erom moest lachen en zeggen wij maken uit waar jij verblijft en wij gaan jou helemaal stuk maken hahaha legaal zoals hij burgers verbood mij en en dingen te geven en dreigde dateer wel eens een politieauto over mijn benen zou rijden als ik op het heuveltje voor het politiebureau zat alles in opdracht van Theo Weterings liet hij weten . Yep en nu zonder medische zorg/rolstoel faciliteiten weggestopt in horrorhuis voor dementen. Fysiek Letsel dusdanig verergerd dat operaties aan beide benen nog steeds niet mogelijk zijn. Paranoïde?…. nee toeval dat voormalig politiefunctionaris…. …. in de raad van bestuur zit die uitmaakt in welke en wat voor (zorginstelling) ik kamertje krijg,bed brood bad. Maar door beslag op WAZ voor boetes voor wildplassen tuin politiebureau Hoofddorp en onterechte valsheid in geschrifte PV's Politieagenten,Lieta de Bruin en manager openbare orde en veiligheid Haarlemmermeer Linda Bouw veroordelingen. Rechters voormalig O.v.J.'s
Maar ik geef niet op dat willen ze te graag :-)
MIJN CLAIMS:Zware mishandelingen met blijvend letsel,verkrachting,laster smaad in media enPV's en dossiers,valse aangiften,gijzelingen,bedrijf kwijt en dus gederfde inkomsten,diefstal documenten uit mijn vaders kluis, het recht ontnomen dat ik van mijn vader afscheid kon nemen, leven op straat en isoleer cellen in de meest mensonterende omstandigheden,bedreigingen met de dood,belemmering medische zorg waardoor blijvende invalide,diefstal inboedel en auto,fiets,persoonlijke documenten,tent en spullen waarmee ik op straat moet overleven wordt vervolgd.
meer op http://www.politiewilnietsmetaangiftedoen.wordpress.com
              http://www.corruptepolitieomrechters.wordpress.com
              http://www.gepkedeleef.wordpress.com
              twitter gepke de leef

10 maart 2003 binnen treden woning zonder bevel aanhouding/binnentreden.
Veroordelingen zonder dat daarvoor wettig en overtuigend bewijs is geleverd.
Belemmering rechtsgang.
Belemmering medische zorg.
politie heeft zelf GGD ambulance medewerkers verboden mij naar het ziekenhuis te brengen omdat in manipuleerde over letsel,ik zou volgens politie B&W Haarlemmermeer geen letsel hebben na politiegeweld 01 oktober 2013.Zit al die tijd al in rolstoel op straat röntgen foto's van letsel zijn sinds mei 2014 bekend bij justitie en politie dit is het zoveelste bewijs poging tot moord.






Eerder 2014 gedumpt op parkeerplaats Haarlemmermersebos Hoofddorp en daar 4 maanden in tentje verbleven. de held politieagent Ton Wijsman.


 die mij daar daar dumpte hier mag jij dood gaan. Trok mij nog steeds in ondergoed kleren hadden zij in cel van mijn lichaam getrokken uit politiebussie en gooide krukken achter mij aan.


Bart van Dam die mij in rolstoel voortduwde richting weg en riep vuile kanker teef en dreigde mij met stoel en al voor aankomende auto te gooien ben jij dood zijn wij van jou af. En hij sprak dus ook voor Peter van Laarse die vlak achter hem stond en daar weer achter die vette balie medewerkster 




Balie medewerkster H.N. Louwis die eerder al mijn camera af wilde pakken,maar toen kon ik nog lopen en zij enkele waggelen.





ED Hartjes  nu Den Haag de crimineel van OM die valse digitaal strafblad over mij heeft gemaakt.
En in eerder was deze ED O.v.J.  Haarlem in valse aangiften tegen mijn persoon die later dan ook weer werden ingetrokken door OM. Maar waardoor ik wel bedrijf en gezondheid kwijt raakte

O.v.J. Frances Schlingemann Hovig die in 2003 weken na de inval in mijn woning pas bevel tot binnentreden  van woning en aanhouding gaf.


politieagent Danny Rodermond die riep " Wij hebben in WOII 1 Jood te weinig vermoord ,te weten jouw vader hadden wij nu van jou ook geen last gehad.


Dik Mesman vronen Nieuw-Vennep die al jarenlang laster en smaad over mij verspreide,mij bedreigde en brieven schreef. Nog steeds in dienst bij politie Kennemerland.



Olaf Steijnis die aangifte tegen mij deed omdat ik hem wolmanzoutenkop noemde nadat hij mij toen ik geboeid was mijn hoofd tegen auto aansloeg.





pisbeth Huijzer  crimineel Teeven. Pisbeth komt van landbouw 
die leugens over mij in media laten zetten.

Evy Elschot nu ZZP'er communicatie Amsterdam, nu civiel leugens verspreiden zullen we maar zeggen.



De gluiperd Peter Vanetie die toen ik in 2003 aangifte wilde doen tegen politie van politie Hoofddorp eerst klacht in moest dienen bij politie klachtencommissie en ombudsman. Vanetie getuigende bij politie klachten commissie voor Mark Marchand en loog over toen ik op dag 1 om advocaat vroeg en politie reactie was wil je er slagroom op dat ik zelf met advocaat met slagroom had gevraagd na 5 dagen naakt in cel kreeg ik bij rechtbank pas advocaat toegewezen die politievrind is. Slijmen om zo in aanmerking te komen bij parket dienst want politie wil uitmaken wie verdachten als advocaat krijgen vieze tyfus regeling.



Han van Schaik die wilde dat ik een door hem opgestelde belastende verklaring ondertekende over een  mij onbekend persoon zodat hij hem op kon pakken.



01 okt 2013 Robin Koelemeijer 



die aangifte tegen mij deed toen ik hem vroeg of  kinderverkrachter hulp O.v.J. en persvoorlichter Remmerts de Vries nog op politiebureau Hoofddorp aanwezig was.
Daarna werd ik in mijn knie geschopt ( schoen met stalen neus en sindsdien zit ik in rolstoel ).









korte gijzelingen in gevangenis van mei 2014 mei 2015 en nog steeds niet geopereerd. Voor 30 dagen betalen en mij er naar 7 dagen uithalen om medische zorg te belemmeren.




Arjen Schut die crimineel Marja Tuk Koek( in mei  2008 ik  al aangifte tegen deze Tuk Koek gedaan i.v.m. diefstal huisvrede breuk en onterecht voeren van titels) psychiatrisch dossier over mij te schrijven haha zou Baron van Munchhausen syndroom hebben.  Deze Tuk koek later terecht door rechtbank buiten NH veroordeeld na aangiftes van andere slachtoffers voor  onterecht voeren van titel,diefstal,verduistering,laster,smaad,oplichting. 





Maar voor politie Hoofddorp blijft deze Marja Tuk Koek  ook na dit art in media Voorhout en strafrechtelijke veroordelingen en beslagleggingen openbare verkoop huis hun integere politie Hoofddorp psychologe. Tegen wie ik in 2008 ook al aangiften had gedaan maar die ook nog steeds niet in behandeling zijn genomen


Johan Dubbeldam die er nu ik in rolstoel zit van geniet mij in gezicht en tegen rug te stompen.Eerder bedreigde hij mij al met dienstwapen en maakte zich schuldig aan laster,smaad,zware mishandelingen en valse aangiftes.



Andre Kroes door wie ik meerdere keren op valse aangiftes van hem en Mark M onterecht in detentie en gijzelingen verblijf. IN 2015 DEED DEZE ANDRE KROES WEER VALSE AANGIFTE TEGEN MIJ OMDAT IK OOK DE WAARHEID OVER ZIJN BARBAARSE HANDELEN ONLINE ZET VEROORDELING SCHADEVERGOEDING €350-, EN 2 MAANDEN GEVANGENISSTRAF EIS OVJ OVERGENOMEN DOOR RECHTER VOORMALIG OVJ PLUS IK MAG TWEE JAAR NIETS ONLINE ZETTEN OVER HET BARBAARRSE HANDELEN VAN POLITIE REGIO KENNEMERLAND


Bob Visser

En hulp O.v.J.'tje C.M.A. van Breemen



die ook valse aangiftes tegen mij hebben gedaan en laster en smaad in de media.



Linda Bouw manager openbare orde en veiligheid Haarlemmermer die liegt dat ik verbod kreeg toen ik voor politiebureau Hoofddorp wachtte op behandeling van behandeling van gedane aangiften van strafbare delecten omdat burgers over mijn aanwezigheid daar klaagde/aangifte hadden gedaan,dito op de parkeerplaats van het Haarlemmermeersebos waar ik notabene door politie zelf was gedumpt met de mededeling hier woon jij. Zelfs na onterechte gijzelingen kreeg transport te horen dat ze mij daar op parkeerplaats  in rolstoel moesten dumpen van politie.  Ook deed dit barbaarse monster aangifte tegen mij omdat ik de waarheid/haar leugens online zet.
Ook heeft zij  namens B&W Haarlemmermeer bedrijven en burgers verboden mij eten en drinken te geven.




RACIST politieagent Ton Fokker die over mij lasterde in media/twitter,en in mijn privé leven als zijnde politie woordvoerder en aangifte tegen mij deed omdat ik ook over hem de waarheid online zette. zijn dochter was bevriend met een getinte student maar dat mocht niet van hem.





Frank Rietdijk die burgers verbied mij eten of drinken te geven.
 Hij aangifte tegen mij gedaan omdat ik de waarheid zei en hij loog vuile schoft uit Velsen.


Deze hoofdagent nam zesde valse aangifte van verkrachter MARK MARCHAND TEGEN MIJ IN BEHANDELING EN LIET DIE VOOR RECHTER BRENGEN. Maar aangiften van burgers worden door politie niet in behandeling genomen.

Telegraaf boy Koevoet die in de media lasted over mij inzake uitschrijving met mij contact genot NOT.

RECHTER DUBOIS DIE MIJ INZAGE NALATENSCHAP EN VERKLARING VAN ERFRECHT WEIGERDE EN DUS MALIG HEEFT AAN ALLE REGELS EN WETTEN DIE DAAROVER BESTAAN ALS HOOFDERFGENAME ZIJN AL MIJN RECHTEN ONTNOMEN 


Deze auto waar ik met hard werken 40.000 voor heb betaald is door politie van mij gestolen en door verkocht naar het buitenland en nu uit RWD systeem gehaald.Heb wel boetes en detentie gekregen voor het niet betalen van wegenbelasting ondanks dat hij door mij als gestolen was aangegeven.

Na 34 jaar werken eigen bedrijf en loondienst door politiegeweld arbeidsongeschikt en dakloos geraakt kon ik niet anders als voor politiebureau Hoofddorp wachten op behandeling van gedane aangiftes start sept 2008 tot op heden enkel nu nog meer mishandeld door politie en in rolstoel waar ik waarschijnlijk nooit mer uitkom omdat medische zorg operaties aan beide benen belemmerd worden door B&W en politie Haarlemmermeer.



lieta de bruin die langs mijn tent voor politiebureau Hoofddorp schreeuwde dat de politie aan haar kant stond en ik dus geen kans maakte op eerlijk proces inzake de verdeling van de nalatenschappen.
Lieta de Bruin dochter van Pia Hazekamp,vader onbekend.

Lieta de Bruin,Cees de Bruin en  zoontje politieagent Jeroen wiens Oma mijn vader heeft neergestoken wat hij ondanks duikmens van Tom de Leef JR in hartstreek maar net heeft overleeft heeft. De moeder van Lieta de Bruin zich schuldig heeft gemaakt aan moord,verduistering,diefstal,valse aangiften,valsheid in geschrifte,poging tot moord,laster smaad enz een echte politieagent dus de Bruin Jane Adamstraat  43Hoofddorp,personeelslid  van Eykehove/Bornholm Amstelring Hoofddorp die mijn vader vermoorde en zijn nalatenschap verduisterde. lieta de Bruin uit andermans broekje ( geen kind van mijn vader Tom de leef SR dus) in mijn vaders trouwboekje had enkel recht op kindsdeel maar verduisterende  in samenwerking met mr. Dick Winters van Smithuisen Winters Vries advocaten Hoofddorp Haarlem/politie en burgemeester Theo Weterings en schoenmakers Reijnen en Takken/Sterel cs notarissen.
Verzorginghuis Bornholm/Eykehove heeft mijn vader  in opdracht van Lieta de bruin en kompaan ggd MarlonWarnies gedwongen  laten opnemen onder het mom dement. En zo heeft ze zonder onder bewindstelling al zijn post van Nieuwburg 31 en postbus 144 naar haar adres Jane Addamstraat Hoofddorp laten overschrijven en heeft ze zich toegang verschaft tot zijn bankrekeningen  en die geplunderd. En Bornholm/Eykehove/Amstelring heeft verzaakt een wettelijke bewindvoerder aan te stellen. Heel bizar dat personeel van Bornholm/Amstelring/Eykehove zo nalatenschap heeft kunnen verduisteren en kluis bij de Rabo bank Hoofddorp  heeft leeggehaald.En steeds weer de naam mr . Dick winters deze keer ook in functie bij de Rabobank Hoofddorp alsook bij Bornholm,Smithuijsen Winters de Vries advocaten Haarlem Hoofddorp en jaja advocaat van de gemeente Haarlemmermeer en voormalig werkgever van de moeder van Lieta de Bruin Pia Hazekamp hoezo geen belangenverstrengeling. Heeft Dick Winters via meer van uit diefstal praktijken de Manege op T'kabel in Nieuw-Vennep kunnen kopen? En dat dure hoekhuis op de Eugenieprevenaireweg te Nieuw Vennep? En wat is de link tussen deze Dick Winters en notarissen Schoenmakers Reijnen en Takken Boslaan 4 Hoofddorp, hoofdkantoor Sterel cs. Dit notaris kantoor die Lieta de Bruin zonder mijn medeweten verklaring van erfrecht gaf ondanks dat ik hoofderfgename  ben en haar als opdrachtgever zag ja ook zonder dat ik had toegestemd dat dit notariskantoor de zaak/nalatenschap in behandeling mocht nemen zoals wettelijk vastgesteld had moeten gebeuren. Hoe is het mogelijkst al deze meesters in de rechten alle regels aan hun laars lappen en daar tot nu toe nog steeds mee wegkomen.Dito mr Theo Wetering Burgerverader gemeente Haarlemmermeer en Bernt Schneiders en zijn vrouw Sacha Spoor O.v.J. Haarlem nu hof Amsterdam waar ze ook de valse aangifte van haar man tegen mij  voor rechter en waardoor ik weer ten onrechte werd veroordeeld. Ook de nalatenschap vanPia Hazekamp 6 mei 2002 is door Lieta de Bruin verduisterd en weer Dick Winters in die zaak,maar Hazekamp was dan ook voormalig werkgever vanPia Hazekamp die TBR had omdat zij jaren terug mijn vader een mes in zijn hartstreek had gestoken wat hij maar net had overleeft.







LATER WEER NOG MEER OVER ……
Lubberts,Wielders,van Kesteren, van der Weijden,Venema,Ramp, van Broek MT,Elshiwy,Vissers,Ridderbeks,Vredenburg, Bouma, Oosterhof,E.D. Jong,Loonen,Munster H.J.M.de Munk,van Ooijen,Vis,Brouwer,Bastiaan Jan Dubbeldam,Danny Gabriel Rodermond,Lauren Christy,Antony Fokker,Jelle brouwer, Johannes Franciscus van der Hulst,Joost Hirs,Bianca van Eck,Silvia Johanna Sprengers,Leonard Johan Schreuder Goedheijt,Frank Stavinga Gamal Shahhat Kassem El Touky Stefanus Nicolaas van Beusekom,Albert Verweij,Jacob de Rooij, Olaf Steijnis, B.C. Mittertreiner A.A. de Haan H.J. Vredenburg.I.J. Walman, J.J.M. Maes,Vis,Mesman,Hessels,Kreeft,E.H. van Egdom, M.van OostenM.J.M. Stut. Bob Visser,Janinne van der Berg Annemarie Freije,Pisbeth Huyzer,Michiel Marchand,Theo Weterings. A.P. ( Bert) Woest CJIB incasso politie Kennemerland/IRT 1




Bewijzen dat ik wel degelijk aangifte heb gedaan en dat mijn Art 12 procedures niet in behandeling werden genomen door OM en rechters:


H Pathuis die mij ook ten onrechte in detentie plaatste ook afwijzen  n.a.v. mijn aangiften het standaard briefje, Vuile hufter was erbij toen de kleren met fysiek geweld van mijn lichaam werden gescheurd ja gescheurd,ook daar waren filmbeelden van maar ook die net zoals van verkrachting /bruut vaginaal onderzoek zijn vernietigd door politie voordat ik maar met advocaat kon spreken.



Bernt Schneiders bed maatje van O.V.J. Sacha spoor Hof Amsterdam die mij keer op keer zonder wettig en overtuigende bewijzen laat veroordelen tot gevangenisstraf om haar bed maatje Bernie te beschermen. Ook bekend uit de IRT affaires hier de slachtoffer gedenken uit WOII en ondertussen zelf slachtoffers maken.



68 dagen bewijsbaar onterecht vast zonder ook maar enige andere oplegging sepot aangevraagd door OM zelf maar volgens  nep strafblad wel veroordeeld

En veel meer bewijzen/documenten van mijn gedane aangiften,onterechte detenties,en mes onterende mishandelingen in politie/justitie en GGz isoleercellen,keer op keer valsheid in geschrifte tegen media en corrupte rechters …ja ook daarvan komt lijst online en schadelijst na politiegeweld.
Zoals Johan Dubbeldam en Danny Rodermond riepen tot ze mij voor cellencomplex met wapen op mijn hoofd gericht bedreigde alleen de politie  kogel zal jou kunnen stoppen, en daarom hebben ze mij op valse PV laten veroordelen voor zware mishandeling om als ze mij kogel door de kop jagen te kunnen beroepen ook dat ik gevaarlijk zou zijn zoals Dubbeldam en Rodermond mij uitlegde vuil Nazi's van politie Kennemerland.

En ze procederen civiel tegen mij dus politie/justitie/rechters,O.v.J's en de burgerveraders Bernt Schneiders en Theo Weterings en Linda Bouw,Lieta de Bruin,Cees de Bruin Jeroen de Bruin,notarissen,advocaten gaan dus hun gaan ook persoonlijk civiel aansprakelijk  Art.6-166 burgerlijk wetboek worden gesteld voor de door mij geleden schade en folteringen, Betalen gaan zij!

Ook niet onbelangrijk wie waren de rechter commissarissen RC die samen met de corrupte O.v.J.'s en politie deze valse aangiften tegen mij hebben voorbereid en waardoor ik onterecht in detentie heb gezeten en mijn leven tot een hel hebben gemaakt. Dito de O.v.J's die op niet onderbouwde verklaringen van Burgemeester Theo Weterings RM's/IBS voor mij hebben aangevraagd.